Veelgestelde vragen

 

Aanmelden/inloggen

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
    Ga naar het inlogscherm. Hier kun je klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt vervolgens een email met een link om je wachtwoord te resetten.
  • Ik heb een activatiemail ontvangen, hoe lang is de link in deze e-mail geldig?
    De link in de e-mail is 7 dagen geldig. Als de link verlopen is kun je op het inlogscherm via ‘wachtwoord vergeten’ een nieuwe link opvragen.
  • Ik wil mijn telefoonnummer/e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Jouw telefoonnummer en e-mailadres kun je zelf aanpassen in je profiel onder het kopje ‘over mij’.
  • Ik heb geen e-mail met link om in te loggen ontvangen, wat nu?
    Controleer je spam/ongewenste e-mail. Toch niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
  • De ontvangen link om in te loggen doet het niet (meer), wat nu?
    Als de link is verlopen kun je op het inlogscherm via ‘wachtwoord vergeten’ een nieuwe link opvragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

 

Mijn Skillpas

Via jouw Skillpas laat je zien wie je bent, waar je goed in bent en wat je wilt. Bijvoorbeeld meer informatie over jouw opleiding, werkervaring en talenten.

  • Hoe lang duurt het om een profiel aan te maken?
    Gemiddeld duurt het invullen van een basisprofiel 15 minuten. Daarna kun je je profiel zo uitgebreid maken als je zelf wilt.
  • Wie kan mijn profiel bekijken?
    Je maakt een eigen profiel aan, in de beveiligde omgeving, waarmee je jezelf goed aan werkgevers kunt presenteren. Dit zijn werkgevers uit ons netwerk. Je bent dus niet vindbaar via zoekmachines zoals Google etc.
  • Ik wil mijn cv uploaden, waar doe ik dat?
    Dit doe je in je profiel onder het kopje mijn bestanden.

 

Persoonsgegevens

  • Ik wil hier geen gebruik meer van maken. Wat doe ik nu?
    Voor vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) je persoonsgegevens kan je contact met ons opnemen.